Són per tothom coneguts els beneficis de menjar fruites i verdures. Però com a mares i pares en ocasions ens costa oferir-los als infants de manera prou atractiva per a que desitgin menjar aquests aliments tan necessaris per la seva salut.
L’estiu és una època que ens ofereix major varietat de fruites i, a més a més de ser molt atractives, ens refresquen.
Voleu alguns consells sobre com oferir la fruita als vostres infants?
1. Comença el dia amb fruita. Introdueix alguna fruita a l’esmorzar en forma de macedònia, en el vol dels cereals, trossejada en el iogurt,…
2. A la vista de l’infant. La fruita de temporada està més bona i té més nutrients. Per què no decorar un petit espai del menjador o de la cuina amb un bon vol de fruites? Seran més accessibles per a tots.
3. Per picar. La fruita és sense dubte el millor Snack i resulta molt fàcil de transportar.
4. En amanides. Dóna color a les amanides d’enciam, arròs, pasta o patata amb trossets de pinya, poma, pera, maduixes,…
5. En els postres preferits. En bocins petits al iogurt, en forma de carpaccios, compota, gelats casolans, brotxetes i en tot aquells postes que els agradin.
6. En sucs i smoothies. No és el mateix menjar fruita que prendre-la en forma de suc o smotthy ja que per part de la fibra entre altres. Però pot ajudar a ser un primer contacte amb el sabor de la fruita i sense dubte molt més sa i refrescant que altres begudes ensucrades.